'

Geheim Diamond camo
Ontgrendelen van de Gold camouflage voor alle wapens in een bepaalde klasse (bijv Assault Rifles, SMG's, Sniper Rifles, etc.) in de Multiplayer modus om de Diamond camouflage te ontsluiten voor alle wapens in die klasse. Zo krijgt de Gold camouflage voor alle Specials (Assault Shield, Ballistic Knife, Combat Knife, en kruisboog) naar de Diamond camouflage ontsluiten voor alle speciale wapens.
• Alternatieve eindes
Voltooi de aangegeven taken in de genoemde missies in Campaign mode om de corresponderende einde te krijgen:

Ending 1 (Best)
Pyrrusoverwinning: Rescue Woods. Celerium: Recover de Celerium Worm. Oude wonden: Ondervraag Kravchenko te leren over de CIA-mol. Tijd en het lot: Verzamel alle intel te leren over de CIA-mol. Fallen Angel: Vind Zhao's geheime vergadering intel / Harper's beschermd. Karma: Save Karma / DeFalco sterft. Lijden With Me: Menendez is niet in staat om te manipuleren Woods. Achilles 'Veil: Houd Farid levend / SDC bondgenoten met de Amerikaanse strijdkrachten. Odysseus: Save Admiral Briggs / SDC beschermt de USS Obama met Drones / USS Obama overleeft lang genoeg voor SDC versterkingen / Karma en de USS Obama overleeft de aanval. Cordis Die: Sla de president. Judgement Day: Capture Menendez.
Eindigde op 2
Pyrrusoverwinning: Rescue Woods. Celerium: Recover de Celerium Worm. Oude wonden: Kill Kravchenko zonder weerstand. Tijd en het lot: Vind intel; grondig doorzoeken van de verbinding. Fallen Angel: Vind Zhao's geheime vergadering intel / Harper's gezicht is verbrand. Karma: Karma sterft. Lijden With Me: Menendez is in staat om te manipuleren Woods / Woods sterft / SDC links kwetsbaar. Achilles 'Veil: Poging om te schieten Menendez / Farid sterft. Odysseus: Admiral Briggs overlijdt / USS Obama heeft geen afweer tegen te gaan aanranding / bemanning van de USS Obama's gedood. Cordis Die: Red de president. Judgment Day: Capture Menendez.
Eindigde op 3
Pyrrusoverwinning: Rescue Woods. Celerium: Recover de Celerium Worm. Oude wonden: Kill Kravchenko zonder weerstand. Tijd en het lot: Vind intel; grondig doorzoeken van de verbinding. Fallen Angel: Vind Zhao's geheime vergadering intel / Harper's gezicht is verbrand. Karma: Karma sterft. Lijden With Me: Menendez is in staat om te manipuleren Woods / Woods sterft / SDC links kwetsbaar. Achilles 'Veil: Poging om te schieten Menendez / Farid sterft. Odysseus: Admiral Briggs overlijdt / USS Obama heeft geen afweer tegen te gaan aanranding / bemanning van de USS Obama's gedood. Cordis Die: Red de president. Judgment Day: Kill Menendez.
Die eindigde op 4 (Worst)
Pyrrusoverwinning: Woods sterft. Celerium: Recover de Celerium Worm. Oude wonden: Kill Kravchenko zonder weerstand. Tijd en het lot: grondig doorzoeken van de verbinding. Fallen Angel: Vind Zhao's geheime vergadering intel / Harper's gezicht is verbrand. Karma: Karma sterft. Lijden With Me: Menendez is in staat om te manipuleren Woods / SDC links kwetsbaar. Achilles 'Veil: Save Faird / Poging om te schieten Menendez. Odysseus: Admiral Briggs overlijdt / USS Obama heeft geen afweer tegen te gaan aanranding / bemanning van de USS Obama's gedood. Cordis Die: Red de president. Judgment Day: Kill Menendez.



• Multiplayer unlockables
Bereik het aangegeven niveau in de multiplayer modus om de corresponderende wapen (s), apparatuur, streak (s), perk (s) te ontgrendelen en / of wildcard:

Perks: U kunt u in totaal zes perks kiezen, maar dit beperkt de hoeveelheid maatwerk die u voor uw klas kunt doen. U kunt er ook voor kiezen geen perks uit de lijst perks, en in plaats daarvan meer richten op apparatuur en wapen attachments. Standaard kunt u kiezen uit drie extraatjes voor je klas, één van elke sleuf. Wildcards toestaan ​​om één extra perk per slot kiezen voor een totaal van zes perks. Dit zal echter gebruik maken van al uw Wildcards en neem 3 + 3 + 3 toewijzing punten, zodat er nog maar één wapen zonder bijlagen en geen apparatuur. Perks hebben geen invloed op je wapens statistieken. Bijvoorbeeld, moet u bijlagen te gebruiken om de nauwkeurigheid of dieper kogel penetratie te verhogen. Er zijn ook geen Pro perks in het spel.

Scorestreaks: Killstreaks zijn vervangen door Scorestreaks, die worden verdiend door het doden van vijanden, het bijstaan ​​van teamgenoten, en het invullen van verschillende doelstellingen. Bijvoorbeeld, een normaal doden krijgt u 100 punten, maar vastleggen van een vlag krijgt u 200 punten. U krijgt ook punten als je teamgenoten vijanden te doden terwijl je UAV actief is. Zo kan bijvoorbeeld de UAV worden genoemd in 375 punten, maar je zal 1200 punten nodig om te bellen in de VTOL Oorlogsschip. U kunt maximaal drie Scorestreak beloningen toe te rusten op hetzelfde moment. Uw Scorestreak reset naar nul wanneer je sterft. De uitgerust Scorestreak beloningen kan meerdere keren worden verdiend in één leven, maar ze moeten worden gebruikt voor de Scorestreak lussen rond voor de tweede keer of elke Scorestreak beloning zal worden vervangen / verspild met dezelfde beloning opnieuw.

Wildcards: Je krijgt 10 toewijzing punten voor wapens, uitrusting, en perks met elkaar Create-A-Class. Elk wapen, wapen attachment, opfleuren, en apparatuur gebruikt 1 toewijzing punt, maar je kunt alleen besteden 10 toewijzing punten per klas. Als u geen extraatjes gebruiken, zal dat bespaart u drie punten, die vervolgens kunnen worden gebruikt om meer wapen bijlagen of granaten uit te rusten. Je kon ook slechts een secundaire wapen te dragen met twee bijlagen, hebben vier perks, en één granaat. Je zou ook voor kiezen maximaal drie wildcards voor je klas, die op hun beurt geven verschillende mogelijkheden om uw klas nog verder aan te passen. Bijvoorbeeld door standaard uw primaire wapen kan worden uitgerust met twee bijlagen, maar met de Primary Gunfighter Wildcard, kan het wapen worden uitgerust met drie bijlagen. Elke Wildcard gebruik 1 toewijzing punt. Sommige Wildcards, zoals de Perk Hebzucht, moet u een extra perk, die gebruikt ook 1 extra punt te selecteren. Als u wilt zes perks hebben, de eerste drie perks nodig 3 punten, en daarna elke extra een vereist 2 punten (1 voor de Wildcard + 1 voor het perk), voor een totaal van 9 toewijzing punten. Dit zou echter laat je met slechts 1 punt te besteden aan een wapen.

Niveau 4
MTAR (AR) SWAT-556 (AR) Type 25 (AR) MP7 (SMG) PDW-57 (SMG) mk48 (LMG) QBB LMG (LMG) R870 MCS (Shotgun) Saiga 12 (Shotgun) DSR-50 (Sniper) SVU-AS (Sniper) Five-Seven (Pistool) TAC-45 (Pistool) FHJ-18 AA (Launcher) SMAW (Launcher) Hardline (Perk 1): hiermee kunt u bonuspunten verdienen voor elke actie die je neemt, die op zijn beurt verdien je beloningen sneller Scorestreak. Bijvoorbeeld, het vastleggen van een vijandelijke vlag geeft je 200 punten, maar met Hardline krijg je 250 punten. Lichtgewicht (Perk 1): Hiermee kunt u sneller bewegen dan normaal. Je neemt ook geen schade vallen. Cold Blooded (Perk 2): Maakt je onzichtbaar voor vijandelijke targeting systemen, die apparatuur omvatten, zoals de Dual Band, Target Finder, Sensor Grenade en MMS. Vijandelijke speler-gecontroleerde luchtsteun Scorestreak beloningen ook kan je niet normaal richten. Taaiheid (Perk 2): U terugdeinzen minder toen neergeschoten door de vijand. Handigheid (Perk 3): Maakt je ladders en mantel over obstakels, zoals hekken, 50% sneller dan normaal beklimmen. U kunt ook sneller richten na sprinten en sneller herstellen van melee aanvallen. Extreme Conditioning (Perk 3): Hiermee kunt u 2x langer dan normaal sprinten. Perk 1 Greed (Wildcard): Hiermee kunt u een extra perk kiezen om de Perk 1 slot. Grenade (Lethal) Semtex (Lethal) Hersenschudding Grenade (Tactische) Smoke Grenade (Tactische)
Niveau 5
Blind Eye (Perk 1): AI-gestuurde luchtsteun Scorestreaks kan je niet detecteren. Sommige luchtsteun Scorestreaks kunnen be-speler gecontroleerd op elk moment, wat betekent dat ze nog steeds in staat om je aan te vallen wanneer de AI wordt overschreven.
Niveau 6
Sensor Grenade (Tactische): Terwijl actief is, zendt het een radar ping dat eventuele vijanden in de straal detecteert.
Niveau 7
UAV (Streak - 375 punten): Toont vijanden op de radar als rode stippen gedurende 30 seconden. De UAV kan naar beneden worden neergeschoten door de vijand. Hunter Killer (Streak - 400 punten): implementeert een vliegende drone die zoekt en probeert de dichtstbijzijnde vijand speler of voertuig te vernietigen. Care Package (Streak - 450 punten): Geeft u een willekeurige Scorestreak beloning. De Care Package kan ook worden gehackt door het vijandelijke team. Lightning Strike (Streak - 550 punten): U kunt kiezen uit drie locaties op de kaart voor een gecoördineerde aanval. Dragonfire (Streak - 725 punten): Hiermee kunt u op afstand bestuurt een quadrotor droid die is uitgerust met een lichtgewicht machine geweer. De Dragonfire is licht gepantserd, waardoor het gemakkelijk naar beneden geschoten worden door de vijand. VTOL Oorlogsschip (Streak - 1.200 punten): Hiermee kunt u de schutter van een krachtige VTOL Oorlogsschip zijn.
Niveau 8
Fast Hands (Perk 2): Hiermee kunt u uw wapens te wisselen sneller dan normaal - apparatuur en granaten kunnen ook sneller worden gebruikt. U kunt ook veilig gooien vijandelijke granaten terug.
Niveau 9
Sentry Gun (Streak - 600 punten): Een geavanceerde Sentry Gun die ooit ingezet, valt automatisch vijanden. Het kan op afstand bestuurde op elk moment.
Level 10
Perk 2 Greed (Wildcard): Hiermee kunt u een extra perk kiezen om de Perk 2 sleuf.
Level 11
EMP Grenade (Tactische): Kan uit te schakelen en te vernietigen ingezet apparatuur. Het is zo krachtig dat het ook laagvliegende luchtsteun binnen haar blast radius kan vernietigen.
Level 12
Lodestar (Streak - 1.150 punten): Hiermee kunt u meerdere raketten op vijanden op de grond te starten vanuit de Lodestar vliegtuigen.
Level 13
LSAT (LMG) Perk 3 Greed (Wildcard): Hiermee kunt u een extra perk kiezen om de Perk 3 sleuf.
Level 14
Engineering (Perk 3): Hiermee kunt u zien alle vijandelijke apparatuur roodgloeiend door muren. Dit extraatje vertraagt ​​ook vijandelijke explosieven die werden veroorzaakt door jou. U kunt ook boobytrap Care Packages of willekeurig verandert de Care Packages inhoud, in een poging om iets beter te worden.
Level 15
Voogd (Streak - 500 punten): Na de Guardian gerecht wordt ingezet, het projecteert een magnetron veld dat vijanden verdooft door ze af te remmen en het maken van hun visie wazig.
Level 16
Vector (SMG)
Level 17
Combat Axe (Lethal)
Level 18
Overkill (Wildcard): Hiermee kunt u uw primaire wapen te gebruiken als secundaire wapen. RC-XD (Streak - 325 punten): Hiermee kunt u de afstandsbediening een kleine auto die zit vol met explosieven. De RC-XD kan worden ontploft op wil, maar vijanden kan ook schieten om het te vernietigen.
Level 19
B23R (Pistool) Secundair Gunfighter (Wildcard): Hiermee kunt u een tweede gehechtheid aan je secundaire wapen uit te rusten.
Level 20
Tactical Mask (Perk 3): Maakt u meer immuun voor Flash en granaten, waaronder Shock Lasten. Dit vermindert slechts de werking en ze niet volledig verzachten.
Level 21
Stealth Chopper (Streak - 850 punten): Een geavanceerde helikopter die cirkelt rond de kaart jagen en doden van vijanden, maar het lijkt niet op de vijandelijke radar.
Level 22
FAL (AR) Primaire Gunfighter (Wildcard): Hiermee kunt u een derde gehechtheid aan uw primaire wapen uit te rusten.
Level 23
Shock Charge (Tactische): Electrocutes en verdooft vijanden die komen in de buurt van het.
Level 24
Hellstorm Missile (Streak - 525 punten): Hiermee kunt u op afstand de controle een raket naar de grond. De raket kan worden verspreid in een clusterbom op wil.
Level 25
Kruisboog (Special) Tacticus (Wildcard): Hiermee kunt u een Tactical granaat kiezen in plaats van uw Lethal granaat. Dit Wildcard niet toestaan ​​om een ​​dodelijke uitrusting dragen. Black Hat PDA (Tactische): Hiermee kunt u de apparatuur en Care Packages en uitschakelen vijandelijke voertuigen te hacken.
Level 26
Hard Wired (Perk 2): Maakt je immuun voor vijandelijke Counter UAV's en EMP's. Terwijl de EMP heeft geen invloed op je, je kan nog steeds niet bellen Scorestreak beloningen.
Level 27
AGR Drone (Streak - 800 punten): De AGR (autonome grond robot) is de lucht vallen in het slagveld, en het aanvallen automatisch vijanden. Het kan ook op afstand bestuurde op elk moment. De AGR is zwaar gepantserde en heeft een krachtige machine geweer en raketwerper.
Level 28
MSMC (SMG) Danger Close (Wildcard): Hiermee kunt u een tweede dodelijke uitrusting te nemen. Bouncing Betty (Lethal)
Level 29
Flashbang Grenade (Tactische)
Level 30
Warthog (Streak - 1.025 punten): roept in een A-10 Thunderbolt die luchtsteun biedt door het doen van een aantal strafe draait op de kaart.
Level 31
M27 (AR) Beul (Pistool)
Level 32
Flak Jacket (Perk 1): U neemt minder explosief schade, die u toestaat om te overleven (bij volledige gezondheid) meest explosieve wapens die direct worden gebruikt tegen je.
Level 33
Counter-UAV (Streak - 475 punten): Tijdelijk schakelt de vijandelijke radar gedurende 30 seconden. De Counter-UAV drone kan naar beneden worden neergeschoten door de vijand.
Level 34
KSG (Shotgun) Assault Shield (Special)
Level 35
Trophy System (Tactische)
Level 36
Death Machine (Streak - 600 punten): Geeft u een krachtige minigun die kan nemen vijanden met een paar hits. De Death Machine duurt tot het loopt uit van munitie, zelfs na het sterven. De Scorestreak kan worden geactiveerd, en het aantal munitie zal worden hervat waar het gebleven was.
Level 37
Chicom CQB (SMG) HAMR (LMG)
Level 38
Dead Silence (Perk 3): Maakt u meer stil door het verminderen van het geluid van je voetstappen, springt en valt.
Level 39
EMP Systems (Streak - 1.050 punten): Tijdelijk schakelt vijand elektronica - vijandelijke spelers zullen geen HUD (head-up display) te hebben en kan niet bellen Scorestreak beloningen.
Level 40
SCAR (AR) RPG-7 (Launcher)
Level 41
C4 (Lethal)
Level 42
Orbital VSAT (Streak - 900 punten): Toont vijanden op de radar en de richting waarin ze worden geconfronteerd in real time. De Orbital VSAT kan niet worden neergeschoten.
Level 43
Ballista (Sniper) KAP-40 (Pistool)
Level 44
Scavenger (Perk 2): Hiermee kunt u munitie en granaten te vullen uit de vijanden die niet werden gedood met explosieven. Vijanden gedood verlof Scavenger zakken die kan worden opgehaald.
Level 45
War Machine (Streak - 700 punten): The War Machine is een semi-automatische granaatwerper met een zes ronde magazine. De War Machine werkt als de Death Machine - het duurt totdat alle granaten zijn gebruikt.
Level 46
SMR (AR) Skorpion EVO II (SMG)
Level 47
Tactical Insertion (Tactische)
Level 48
Escort Drone (Streak - 1.000 punten): De Escort Drone volgt u rond en zullen proberen om alle vijanden die je tegenkomt te doden.
Level 49
M8A1 (AR) Ballistic Knife (Special)
Level 50
Bewustzijn (Perk 3): Maakt vijanden minimaal 4x luider dan normaal, zodat u hun voetstappen gemakkelijker horen als ze dichter bij je krijgt.
Level 51
K-9 Unit (Streak - 1.275 punten): Spawns meerdere aanval honden die jagen vijandelijke spelers.
Level 52
M1216 (Shotgun) XPR-50 (Sniper)
Level 53
Claymore (Lethal)
Level 54
Swarm (Streak - 1.400 punten): Gesprekken in een zwerm van Hunter Killer drones die zoeken en te vernietigen vijanden op de kaart.
Level 55
AN-94 (AR) Ghost (Perk 1): Enemy UAV's kan je niet detecteren tijdens het rijden, maar als je stopt, zal je laten zien op de vijandelijke radar
 
  
 
Dit is de reden waarom Arkham Knight Will Be Worth Playing

  
 
Aankomende Hotties van 2015

  
 
Vrouwelijke professionals en de Gaming Frontier

  
 
Net Wat is Microsoft's Secret Team Up To?


Meer Speciale functies ...
• Intel locaties
Zoeken in de aangegeven locaties om alle 33 intel laptops te vinden. Opmerking: U moet een missie voor de intel je in die missie telt verzameld als verzameld voltooien.

Missie 1: Pyrrusoverwinning

1. Als je eenmaal in de controle en bevolen om te jagen op de mortel teams, zal je uit je provider. Uiteindelijk zal je een omgekeerde gepantserde transport, waar u in staat om mortiergranaten verwerven zal bereiken. De Intel is rechts van de truck.

2. Als je eenmaal op het schip, klim op de ladder aan de linkerkant. Verplaatsen naar de voorkant van het schip, en kijk in de hoek aan de intel in een hoek aan uw rechterhand.

3. Tijdens de retraite, passeert u door hoge sniper torens. Na uw AI partner gooit een rookgranaat, zult u een tweede set van de torens (één groot en één klein) te bereiken. De intel is op de zitstok van de kleinste van de twee sniper torens.

Missie 2: Celerium

4. Na de wingsuit cutscene, zal u een faciliteit met veel vijanden te bereiken. Na de strijd tegen de heuvel, krijg je een helikopterplatform waar je tegenkomt drones bereiken. Na het ophalen van de doelstelling om de controle van een drone te nemen, zal een kamer openen aan uw linkerhand. De intel is binnen op een tafel.

5. Zodra u de ondergrondse faciliteit in te voeren, kijk naar links als u een kamer met een grote trap aan de andere kant te gaan. Net links van de ingang is een kleine receptie door een raam. De intel zit op een bureau, waar u kunt grijpen door het raam.

6. Uiteindelijk zal u te ontmoeten en te redden van een wetenschapper. Dan zal vijanden start verschijnen. Na het doden van de vijanden, ga naar de kamer die zich heeft geopend aan de andere kant van de kamer waar je bent. De kamer ligt direct tegenover van waar je verondersteld wordt om de sleutels te draaien op hetzelfde moment. De intel is op een bureau direct tegenover de ingang van de zaal.

Missie 3: Old Wounds

7. Wanneer de vergadering eindigt in de grot, kijk naar rechts voor vertrek. De intel is tegen de muur, in de buurt van drie NPCs.

8. Terwijl op het paard, zal u veel rode vlaggen markeren van munitie en wapens caches te steken. Kijk voor een rode vlag met een wapen krat achter de rug, en een gigantische rots omhoog steken achter de vlag. De Intel is aan de basis van de vlag.

9. Wanneer u wordt bevolen terug te nemen de munitie dump, ga terug naar een groot ravijn, met houten bruggen die zich uitstrekt over het. Vóór de eerste van deze bruggen, op zoek naar een klein pad dat leidt tot een verhoogd rotsachtig gebied. Ga de weg naar een grot te vinden. Kijk naar rechts van de grot ingang van de intel vinden.

Missie 4: Time And Fate

10. Wanneer u het beheersen van Raul, ga dan naar de achterkant van de brandende schuur, en kijk achter de wagen aan de intel vinden.

11. Wanneer u de aanval op het huis beginnen, kijk naar rechts om een ​​klokkentoren. Er zijn twee ladders in de aanloop naar de top. Klim beide ladders naar de intel ongeveer halverwege de tweede ladder te vinden. Springen uit de tweede ladder naar de kleine verdieping te bereiken met de intel.

12. In de ondergrondse ruimte, zal u door een gezonken drug lab vol met cocaïne. Binnen, kijk naar de uiterst linkse kant van de kamer naar een ingang leidt naar een andere kleine kamer met de intel op de rechterkant, op een bank te vinden.

Missie 5: Fallen Angel

13. Deze intel is in de ruimte waar je starten in. Kijk maar eens naar rechts, en je zult het zien tegen de muur.

14. Na het openen van de poort en het ontwijken van de bus, kijk rechts voor een kleine nis met de intel op de grond.

15. Zodra u sluipen langs de drones en zijn uit het water, loop gewoon rechtdoor naar de intel vooruit te vinden.

Missie 6: Karma

16. Nadat je ogen gescand, gaat u naar de verre rechterkant van de serverruimte. De intel is op een bureau, net rechts van de lift.

17. Als je eenmaal in het winkelcentrum, kijk naar rechts als je langs een trap voor een winkel met de naam "d'HO". De intel is achter de toonbank service in de winkel.

18. Zodra je naar buiten gaat, langs de bar, blijf aan de rechterkant van de zone. Knuffel de muren, en op zoek naar een kleine kiosk met een computer. Het is een paar meter voor een neon teken dat zegt: "LKH" erop. De intel is naast de computer.

Missie 7: Lijden With Me

19. Na het invoeren van het magazijn door de dakramen, steek de catwalks, en geef een kleine kamer met een trap naar beneden. Alvorens in te gaan naar beneden, naar links kijken naar planken tegen de muur met de intel bekijk op keer van de planken.

20. Bij het invoeren van een grote open kerk gebied van de sloppenwijken, op zoek naar een rode gebouw aan de linkerkant kant van de sloppenwijken met een groot gat in de muur, en een brandende vuilnisbak buiten het. De intel is in het gebouw. Het gebouw met de intel ligt ook vlak bij een rood gebouw met een wit teken dat zegt "Gran Fans Herramientas".

21. Bij het invoeren van het volgende gebouw, zal er een filmpje zijn. De intel is gewoon vooruit in de volgende kamer, zittend op een metalen tafel.

Missie 8: Achilles 'Veil

22. Wanneer de missie begint, niet de grote binnenplaats begin je in plaats daarvan af te sluiten., Kijk voor trappen in de aanloop naar de toren aan uw linkerhand, vóór het bereiken van de straten. Ga de trap op naar de intel op de vloer te vinden.

23. Zodra je de controle over de drones te krijgen, gaan door het steegje. Zodra je gaat om een ​​hoek, zal er een vijand op je schiet uit een raam te zijn. De intel is in die kamer op de verdieping aan de achterkant linkerhoek, achter een paar dozen. U moet staan ​​op de dozen naar de intel te krijgen.

24. Zodra je buiten de stad en op de klif, zullen er twee witte huizen. De intel is op het dak van het tweede huis. Ga de buitentrap aan de rechterkant, en volgt buiten op het balkon rond om een ​​ladder naar het dak te vinden. De intel is aan de linkerkant van het dak.

Missie 9: Odysseus

25. Zodra u de brug van het schip te bereiken, zult u in staat om de controle over torentjes nemen. Zoek de Intel op een bureau bij de ramen, aan de rechterzijde van de kamer.

26. Nadat u vinden Briggs, bereikt u een kamer vol computers. Blijf langs de rechter zijwand. Er zal een trap aan uw rechterhand. Ga de trap op, en de intel zal zijn op uw recht op een kleine tafel.

27. Op stuurhut van het schip, ziet u twee VTOLs zien met hun deuren open. Kijk in de tweede VTOL (het laatste vliegtuig; 63m van uw doelstelling) om de intel vinden.

Missie 10: Cordis Die

28. Na het abseilen naar beneden op de snelweg, zal u een knipperend teken aan uw rechterhand, dat "FREEWAY EVAC ROUTE" zegt zien. Direct tegenover dat teken is een opengewerkte SUV, in de buurt van een bus. De intel is op de grond naast de SUV.

29. Zodra je uit de truck u aan het stuur, gaan in de eerste deuropening van het eerste gebouw aan uw linkerhand. Als je eenmaal in het gebouw, slaat u rechtsaf. U vindt er een receptie aan uw linkerhand met de computer monitoren op te zien. De intel is op het bureau.

30. Ga naar het winkelcentrum aan uw linkerhand, met een grote "Dale's Jewelry" bord buiten de hoofdingang. Ga de trap op naar een t-shirt kiosk die met de intel op de onderste plank zegt "Wes's" te vinden.

Missie 11: Judgement Day

31. Zodra u het gebied dat u starten in en ga een niveau omhoog te verlaten, ga naar rechts, en vooruit te kijken naar een gebouw van twee verdiepingen met een "27" aan de kant. Ga naar boven in dat gebouw aan de intel op een bureau aan uw rechterhand.

32. Zodra je de controle kamer met veel computers en grote schermen op de muren te bereiken, ga de middelste set trappen. Zodra je omhoog gaat drie korte niveaus, gaan door het gangpad aan uw linkerhand. De intel is op een bureau aan uw linkerzijde, naast een computermonitor.

33. Wanneer u een ronde kamer die twee trappen omhoog gaan en twee trappen naar beneden heeft te bereiken, neemt een van de trappen naar beneden. Knuffel de muur (het maakt niet uit welke kant je opgaat) naar de intel op een krat vinden.




• Betere multiplayer prestaties
Selecteer de "Search Voorkeuren die" bij de "Find Match" menu in de Multiplayer modus door op X. Wijzig de standaardinstelling van "Normal" tot "Best" om vertraging te verminderen en de hit-detectie.
• Atari Easter Egg
Tijdens het spelen op de kaart in de multiplayer modus Nuketown 2025, schiet de hoofden korting op alle mannequins binnen de grenzen van de kaart in minder dan 90 seconden. De mannequins paaien willekeurig elke keer. Het is veel gemakkelijker om dit met ten minste één andere speler. Als dit juist gebeurt, zal het grote bord populatie met een tv-scherm op het in het midden van de kaart te wijzigen om een ​​tv-scherm met een retro "Activision" logo erop. Interactie met het naar vier verschillende Atari spelletjes spelen: HERO, Kaboom !, Pitfall, en River Raid. Opmerking: U zult invincibile blijven tijdens het spelen van de games.




• Avenged Sevenfold Easter Egg
Voltooi het spel succesvol, en wacht tot de credits te beëindigen om een ​​filmpje met Woods en Menendez voorbereiden op een concert met Avenged Sevenfold, en dan nog een filmpje te spelen met Woods en Menendez afspelen van een nummer op het concert met Avenged Sevenfold bekijken.
• Thor's Hammer Easter Egg
In Mission 2: Celerium, zal je beginnen geconfronteerd met een objectief boven een bunker ingang aan het begin van de missie. Draai je om, en knuffel de linker muur. Nadat ik een korte afstand, zal er een kleine grot aan de linkerzijde zijn. Binnen in de donkere grot is Thor's Hammer ingebed in rock. Gebruik de thermische reikwijdte en flash bang granaten om overzicht van de hamer te zien, omdat de grot is erg donker. Opmerking: U kunt geen pick-up de hamer.




• Geheim lied in Buried ("Vengeance" DLC)
Zoek de drie verborgen teddyberen op het Begraven kaart, en de interactie met hen door het hurken in de buurt van hen met uw tasje over de teddybeer en op X totdat u een geluid hoort. Zodra je alle drie teddyberen te activeren, zal het "altijd actief" geheime song van Kevin Sherwood en Malukaha beginnen met spelen. De eerste teddybeer kan worden gevonden na een val in de grot en glijden door de passage. Je zal landen in de buurt van een Quick Revive machine. Net zoals je land, slaat u rechtsaf, en kijk in de donkere hoek om het te vinden. De tweede teddybeer is in de snoepwinkel. Open de 1250 punt deur om binnen te komen, en kijk in de vaten rechtdoor. De meeste zijn leeg, maar een in de buurt het centrum is vol snoep. Net links van dat vat is de teddybeer. De derde teddybeer bevindt zich in de Haunted Mansion. De enige manier om dit gebied te bereiken is met de hulp van Leroy de mutant hillbilly, die je moet bevrijden uit de gevangenis en geef drank om hem te laten gaan op een rampage en vernietig de poort die leidt naar het spookhuis. Ga de kamer beneden met het perk machine, en kijk in de donkere hoek van de boekenplank en love seat om de teddybeer te vinden.
• Geheim lied in Die Rise ("Revolution" DLC)
Zoek de drie verborgen teddyberen op de Die Rise kaart, en de interactie met hen door het hurken in de buurt van hen met uw tasje over de teddybeer en op X totdat u een geluid hoort. Zodra je alle drie teddyberen te activeren, zal een geheim nummer begint te spelen. De eerste teddybeer kan worden gevonden door, vanaf de eerste spawn point, linksaf als je de dubbele deuren af ​​te sluiten met de draak standbeelden, en springen naar beneden door de gebroken muur in de vernielde trappenhuis. Steek het interieur kamer op de planken tegenover de trap af naar de winkel. De teddybeer is op een plank, boven een gevallen mannequin. De tweede teddybeer kan gevonden worden door het nemen van de trap in de gevallen brok van wolkenkrabber die overblijft ondersteboven. Klim op de rode balk op de bovenste verdieping rechts van de trap naar beneden. De teddybeer is rechtop zitten in de buurt van de richel. De derde teddybeer kan worden gevonden door het oversteken van het gebouw gat naar de kracht kamer te bereiken. Kijk in het beton zweet winkel vol naaimachines. Als u door de dubbele deuren in te voeren, uit de verwoeste kant van de wolkenkrabber, op zoek naar een bureau verlicht door een lamp op de linker muur. De teddybeer is onder een naaimachine, onder het bloed.
• Geheime liedjes in Mob Of The Dead ("Uprising" DLC)
Zoek de drie verborgen olie blikjes op de Mob Of The Dead kaart, en de interactie met hen door het hurken in de buurt van hen met uw tasje over de olie kan en op X totdat u een geluid hoort. Zodra je alle drie de olie blikjes te activeren, zal de "Rusty Cage" geheime song van Johnny Cash (oorspronkelijk uitgevoerd door Soundgarden) begint te spelen. De eerste olie kan is in de bibliotheek, in de rechter achterste hoek. Kijk eens op de planken voor een donkere bus. De tweede olie kan worden gevonden in een klein ziekenhuis op weg naar het dak. Kijk op het bureau voor een blikje leunend tegen de muur, aan de overkant van het bad. De derde olie kan kan worden gevonden door te gaan buiten op het dock met de boot, en op zoek naar de Tommy Gun aankoop locatie op de buitenste muur, ga dan links en recht naar beneden. Volg het hek op zoek naar de olie kan verborgen achter een hoge houten krat.

Neem de trap naar beneden naar de douches, en open de deur naar de Citadel tunnels. Ga de trap af, en open te breken het slot bescherming van een digitaal getal display. Voer daarna de Afterlife aan te geven in elektriciteit bovenaan de wenteltrap. Gebruik aanval om een ​​code in het scherm aan de onderzijde van de trap. Voer eerst "115" als een code, voer dan "935" in als een code. De "Waar gaan we heen?" song van Malukah zal beginnen te spelen.




• Geheim lied in Nuketown Zombies
Zoek de drie verborgen teddyberen op de Nuketown Zombies (Nuketown 2025) kaart, en de interactie met hen door het hurken in de buurt van hen met uw tasje over de teddybeer en op X totdat u een geluid hoort. Zodra je alle drie teddyberen te activeren, zal een geheim nummer begint te spelen. De eerste teddybeer kan worden gevonden in een stoel, in de vernielde bus in het midden van de kaart. De tweede teddybeer is in de achtertuin van het huis met de Nuketown bord buiten. Reis door het huis, en sla linksaf bij de schuur aan de rand van de kaart. Kijk voor een smalle spleet in het hek om het te vinden. De derde teddybeer is boven, in het gele huis tegenover het bord. Ga de trap op, dan omdraaien naar een stapelbed. Het is op het bovenste bed.
• Geheim Avenged Sevenfold lied in Origins ("Apocalyps" DLC)
Om de "Shepard Of Fire" song van Avenged Sevenfold horen, vinden de drie verborgen dozen op de kaart Origins. De eerste is gelegen in freigh's hoofd (de robot over de kerk). De tweede is in de personeelsruimte onder de Pack-A-Punch machine; volg de houten planken. De derde is in Agartha, in de buurt van het vuur personeel portal.
• Geheim lied in Origins ("Apocalyps" DLC)
Zoek de drie verborgen groene rotsen op de kaart Origins, en interactie met hen door het hurken in de buurt van hen met uw tasje over de groene rots en op X totdat u een geluid hoort. Zodra je activeert alle drie de groene rotsen, zal een geheim nummer begint te spelen. De eerste groene rots kan worden gevonden in de spawn kamer op de hoek in de buurt van de Generator Kamer 3 deur. De tweede groene rots kan worden gevonden door het verlaten van het startgebied en gaan in de richting van de Generator Kamer 2. Volg de route naar de workshop door de loopgraven, en zoek het teken dat wijst naar No Man's Land. Ontgrendelen van de bunker deur, naar boven gaan, en zoek onder de stapelbedden die tegen de muur. De derde groene rots kan worden gevonden door het openen van de deur naar No Man's Land, en volg de borden naar de opgraving. De rots is verborgen in de buurt van een aantal kratten die in een hoek van de kaart aan de linkerkant van de opgraving.
• Geheim lied In Transit
Zoek de drie verborgen teddyberen op de kaart tranzit, en interactie met hen door het hurken in de buurt van hen met uw tasje over de teddybeer en op X totdat u een geluid hoort. Zodra je alle drie teddyberen te activeren, zal een geheim nummer begint te spelen. De eerste teddybeer is op een bankje, in het busstation vlak bij waar je begint. De tweede teddybeer is op de boerderij (de derde halte op de bus). Ga naar boven en kijk op een deken om het te vinden. De derde teddybeer is in de stad, in de buurt van een pool tafel in een ruimte waar een extraatje kunnen worden gekocht.
• Deadshot Daquiri perk in de Zombies-modus
In de Zombies-modus, krijg je een onderpand hoofd geschoten met een enkele kogel in het Deadshot Daquiri extraatje in de Zombies-modus permanent te ontgrendelen. Dit extraatje verhoogt het hoofd geschoten multiplier.
• Quick Revive extraatje in de Zombies-modus
In de Zombies-modus, te doen herleven dezelfde teamgenoot minstens vijftien keer in dezelfde ronde. Als dit juist gebeurt, zal een groene flits verschijnen van de nieuw leven ingeblazen teamgenoot naar de "Quick Revive" perk aan te geven is permanent ontgrendeld voor gebruik in de Zombies-modus.
• Het invoeren van de robots in Origins ("Apocalyps" DLC)
Als je een robot, kijk naar haar voet. Als de voet wordt verlicht, dan schieten. Laat de robot te stappen op je, en je zal teleporteren in de robot.
• Het verkrijgen van de gouden schop en gouden helm in Origins ("Apocalyps" DLC)
Graaf een aantal van de opgraving plekken rond de kaart. Zodra je de gouden schop, graven meer tot de gouden helm te krijgen.
• Het begraven van de Panzer Solzat in Origins ("Apocalyps" DLC)
Om de robots die achter je aan komen met een klauw en vlammenwerper begraven, krijgt het in een voetafdruk locatie. Als een robot stappen, zal het hem te begraven in de grond. U kunt dan schieten en doden.
• Inschakelen van de stroom in de Ronde 1 in Die Rise ("Revolution" DLC)

'

Maak jouw eigen website met JouwWeb